poniedziałek, 30 maja 2011

Moje ulubione modele ubranek na lato

Szukałam czegoś dla mojej 2-letniej córki na sezon jesień/zima, ale na razie znajdowałam jedynie letnie modele, także może pod koniec maja nie jest jeszcze za późno, żeby kupić parę ciekawych rzeczy :).

Tak więc zaprezentuję wam moje ulubione modele na sezon letni, które każda mała fashion victim zdecydowanie powinna mieć w swojej garderobie ;).

Zacznę od sukieneczki z kwiatowym nadrukiem w naturalnych kolorach, od IKKS, z pięknym detalem w postaci haleczki i doskonałymi dodatkami - słomianym kapeluszem lub także sznurowanymi sandałkami.

Letnia sukienka IKKS - sklep internetowy melijoe.com

Jeśli żyjecie w miejscu, gdzie często pada (czy też mocno wieje) możecie zainwestować w płaszczyk przeciwdeszczowy i kalosze - marka Catimini
Dla mojej małej szukała spodni-bojówek, bo akurat teraz bardzo jej się spodobało częste upadanie na ziemię, a mnie już przestało bawić pranie spodni po każdym spacerze w parku. Bojówek nie znalazłam, ale te spodnie też mogą na takie okazje się przydać - IKKS


Świetne dżinsy, trzeba tylko znaleźć tańszy ekwiwalent, te są projektu Jean Paul Gaultier Junior :)
Jeśli macie w domu małą baletnicę, na pewno chciałaby mieć przynajmniej jedną sukienkę od Repetto

No i must-have tego sezonu - ogrodniczki, chociaż na tym zdjęciu nie pasuje mi ta chusta, ale da się znaleźć i inne - także IKKS

A tak wygląda fashion victim podczas luźnego piątku ;), no i oczywiście wyraz twarzy musi mieć też taki, jakby była już zmęczona życiem i miała wszystkich gdzieś

Następnym razem już faktycznie zaprezentuję kolekcje jesień/zima 2011.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz